Tilmeld

Varighed:

Start den 21 juni kl. 17:00

6 ugers forløb med 3 x træning pr/uge (18 træninger ialt)
Mandag kl 17-18
Onsdag kl 17-18
Lørdag  kl. 10-11

hvad får du

  • 18 x 55min fælles træningen med fokus på henholdsvis træk, pres og ben/core.
  • 2 stk. Indbody målinger
  • Vejledning om kostprincipper
  • Forståelse for vigtigheden af protein indtag
  • 2 stk. corre og styrke test
  • 1 afsluttende styrkeprogram der er tilpasset dit Nivo.
  • Mulighed for at tilkøbe individuel sparring om kostomlægning og madplane

Fokusområde:
fokus på en stærk krop – effektive øvelser, god teknik, kvalitet i træningen.

Til hvem:
Forløbet er for dig, som ønsker at få teknikken på de store løft helt på plads, blive bedre og få mere ud af din styrketræning, øge din muskelmasse og generelt få en stærkere krop og mere stuktur på din træning.

Hvordan foregår det og hvad får man:
– Træningen består af 3 ugentlige træninger i små personlige træningshold på 3-4 personer, hvor der trænes styrketræning i maskiner, kabler og i det frie – vægtstænger og håndvægte.

– Du vil lære forskellige styrketræningsteknikker (supersæt, dropsæt, tempomanipulation)

– Du vil lære noget om hvorfor antal sæt og gentagelser spiller en væsnetlige rolle afhængig af om om ønsker hypertrofi, styrke, muskeludholdenhed og hvornår man anvender hvad.

– Du vil (måske) lære nye træningsøvelser

– Du får styr på opdeling af muskelgrupper – pres/træk/ben = mere struktur på din træning + restitution (vigtig for den anabolske fase)

– Til start i forløbet tester vi din styrke i de tre store løft (dødløft, squat, bænkpres) via en maxtest. Det testes igen til slut i forløbet.

– Der er inbodyscan/vejning til start og slut.

– Der skal laves en facebookgruppe så de kan kommunikere med hinanden.

– En oversigt over kostråd med fokus på kalorier og proteinindtag.

Første uge er der fokus på teknik – 10 gentagelser på alle øvelser
De tre andre uger kører vi 8-6-4 gentagelser med vægtstigning i hovedøvelse og 10 gentagelser i suplerende øvelser.

Pris:
2990,-

Eks. På øvelser

Press
Bænkpres som hovedøvelse

Incline brystpres m. håndvægte

Flyers i cabler

Overheadpres m. stang.

Front/lateral raises m. håndvægt

Triceps øvelse

Træk
Konventionel dødløft som hovedøvelse

Bent over row m. stang

Row m. v bar på maskine

Lat pull down

pull up

Facepull i cabler

Cabel cross over

Bicpes øvelse

Ben
Squat som hovedøvelse

Romansk/stivbenet dødløft

Walking lunges m. ketllebell/håndvægt

Benpres i maskine

Mave